Galavoorstelling in het David H. Koch theater en meer!

Wat gaat de tijd snel. Ik woon alweer meer dan 2 maanden in NYC en ik begin mij steeds meer thuis te voelen. 
In de dorm is het gezellig met elkaar. Ik kom in de avond best wel laat thuis en dan is het heel gezellig om nog met elkaar te chillen. 


De galavoorstelling was natuurlijk heel gaaf om daar te mogen dansen. Dat is toch wel heel speciaal voor de eerste keer op de planken in een geweldig theater in NYC waar dan ook nog bekende  dansers en Amerikanen kwamen kijken.  Ik was die week vooraf wel grieperig maar op de dag zelf voelde ik mij gelukkig weer goed. 
Nu ben ik al weer aan het repeteren voor een volgende uitvoering op 21 november op 5th avenue. 

Waar ik ook heel erg van genoten heb is het bezoek van mijn zus en haar vriend. Zo fijn dat ze een week in New York waren. Hoe leuk het hier ook is, ik mis mijn familie soms toch wel. Maar in december ga ik naar Nederland omdat de dorm dan drie weken gesloten is.


Er zijn ook nog coole foto's gemaakt door Ernst, hij is een hobbyfotograaf, die al veel mooie foto's van mij gemaakt heeft. Hij was op vakantie in New York. 




Ook zijn er door de thedutchphotographer foto's gemaakt. Hij heeft voor een project een serie gemaakt van de dagelijkse dingen die ik doe in New York. En nog een paar dansfoto's.  



Het lijkt helaas nu hier ook met het warme weer wel gedaan en het is soms al heel erg fris. Het wisselt wel per dag. 

Halloween was ook een belevenis om hier mee te maken. Op straat zie je heel veel mensen verkleed. Wij moesten ook verkleed naar school komen. Onwijs leuk zo'n dag. Op de dorm hadden we in de avond nog een halloween feestje.


Ik heb mijn eerste evaluatiegesprek gehad van ballet. Dit was zeer positief. Ik ben hier heel erg blij mee. De lessen zijn wel een stuk pittiger dan in Nederland. 


Als iemand nog vragen heeft dan hoor ik die graag via een reactie. 

2 opmerkingen:

  1. Leuk om zo op de hoogte te blijven! En hele mooie foto's! Vraagje, merk je iets van de hele toestand rond de nieuwe president? Hopelijk heb je straks een fijne tijd weer even met je familie in Nederland.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Maarten. Inmiddels is het met de protesten weer rustig. Bij de Trump Tower staan nog wel protestanten. Ik kijk erg uit om weer voor een paar weken in Nederland te zijn. Groeten uit NYC, Jillis

    BeantwoordenVerwijderen