Terug in Nederland voor de feestdagen

Inmiddels ben ik al weer even in Nederland.
Zo fijn om weer even bij mijn familie te zijn en mijn vrienden weer te zien. En de lieve kat Jochem die in huis is gekomen. De kerstdagen waren heerlijk met familie en zoals usual met mijn beste vriendin.
Ik hoop dat iedereen ook genoten heeft van de kerstdagen.
Voor het eerst echt alleen gevlogen. Dit was best spannend. Ik vloog nu van een andere luchthaven in New York dan waar ik was aangekomen. Met de metro was het goed te doen naar het station voor de airtrain naar JFK. Alleen deze reed niet en het was best chaotisch met allemaal bussen die ingezet waren, maar nergens was er informatie. Gelukkig kon ik mij vrij snel in een bus wurmen. Ik had even het idee in de verkeerde bus gestapt te zijn want hij stopte maar niet bij de terminal waar ik zijn moest. Maar op het vliegveld kon ik zo inchecken en was ik zo door de douane. Dat was toch even anders dan in Nederland en toen ik aankwam.
In Nederland heb ik nog een jazzles gevolgd op mijn oude dansschool. Dit was wel weer even inkomen want die stijl is toch wel anders dan een balletles. Ook heb ik nog een balletles gevolgd met mijn oude klas op het KC. Heel fijn om daar weer even te zijn.
De laatste week in New York waren er kijklessen. Dan is het wel jammer dat de afstand zo groot is. Maar wat prijs ik mij gelukkig dat ik deze kans heb gekregen door alle financieel steun die ik heb mogen ontvangen.
Voor 2017 hoop ik de groei die ik doormaak nog verder door te ontwikkelen.
Ik wens iedereen een hele fijne jaarwisseling en een fijn en gezond nieuw jaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten