Back in in NY!

Ik ben al weer bijna twee weken terug in New York.

De reis terug wil ik zo snel mogelijk vergeten. Het advies was om eerder dan drie uur op Schiphol te zijn vanwege geannuleerde vluchten die dag ervoor. Dus dat advies natuurlijk opgevolgd. Toen ik ingecheckt was kreeg ik te horen dat er drie uur vertraging was. Ik heb dus bijna 7 uur op Schiphol moeten rondhangen. De vlucht zelf was ook niet zo geweldig. Achter mij zat een kind die de reis niet zo leuk vond en zijn moeder ook niet want die liet haar angst ook goed blijken tijdens de vele heftige turbulenties. Met 3,5 uur vertraging gelukkig veilig geland in het sneeuwwitte New York. Maar wat was het koud toen ik naar buiten liep. 
Ik heb heerlijke weken gehad in Nederland en vond het afscheid best wel moeilijk. Maar eenmaal terug was het weer snel vertrouwd en zat ik weer snel in mijn ritme. Weer heerlijk door Central Park wandelen. Mijn huisgenoten en vrienden weer te zien.  En natuurlijk weer heel fijn om weer dagelijks te kunnen dansen. https://www.instagram.com/p/BOiW01hjpuk/
Uit Nederland heb ik een kleine tosti apparaat meegenomen. En nu eet ik regelmatig als lunch een tosti. Is toch wat goedkoper dan de lunch uit de kantine. Geweldig idee van mijn moeder.

Vorige week mijn mid-year evaluations gekregen. Wat ben ik hier blij mee. Dit is het mooiste dansrapport dat ik ooit gekregen heb. Er worden geen cijfers gegeven maar letters. Er zijn er 5. Van excellent tot needs improvement. Ik heb 2 goede balletbeoordelingen van mijn 2 vaste balletdocenten gekregen. Ballet wordt altijd kritischer beoordeeld, dat was op het KC ook zo. Ik ben zo blij dat ik geen NI'tjes heb gekregen. Die zijn namelijk wel gegeven. Je wordt op zo'n 23 onderdelen beoordeeld. En die waren overwegend Good en ook een aantal Very good. Mooi commentaren ook gekregen van de docenten. De beoordelingen voor modern en caractere overtrof wel alles. Voornamelijk excellent en een aantal Very good. Modern is best pittig ik heb er wel aan moeten wennen. Anders dan ik gewend was. Lichaamsbewustzijn en beheersing is hierin heel belangrijk. Ook voor dansgeschiedenis heb ik een mooie beoordelingen gekregen. Ik ben een blij mens. 
Wat ook ontzettend leuk is, is dat een foto die van mij gemaakt is in New York nu genomineerd is als Dansfoto van het jaar. Het zou natuurlijk super gaaf zijn als deze foto zou winnen. Het publiek kan nu nog stemmen. Help mee en stem op deze foto. Dank je wel💗. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten